Inspiration

publicerat i Anorexi;
ibland när jag känner mig extra deppig eller ångestfylld så för att bryta tankemönster så brukar jag kolla på det som gör mig glad och moriverad - träning. att ha en snygg outfit på gymmet och ett par snygga pjuckes är alltid en boost enligt mig. Självklart är Nike en favvis men gråter oftast blod över priserna.. Så för att inte bli deppig över det så brukar jag sätta ihop kollage med grejer jag vill ha och sen spara ihop, alltså man behöver ju liksom inte köpa allt på en gång, lite då och då när plånboken tillåter - känns som julafton varje gång man får hem paketen fastän man själv betalt för det heheh, men helt ärligt vem gillar inte paket?! 
 
Väskan här nedanför är min nya obsession, åh låt lönen komma snart! 
 
 
Kollage: Nike
 
1. Skor | 2. Tröja | 3. Byxor | 4. Vattenflaska | 5. Strumpor | 6. Väska
 
Sponsrat inlägg


 
 

Kommentera inlägget här :